GLAD...

För nu är mitt sommarjobb klart..   =)  Ska vara hela sommaren juni - augusti på PostOp på sjukhuset här i Borås..  =)  Kommer nog bli super bra är jätte glad för de.. Men hur kunde dom vilja ha mig, snacka om tur dom skulle anställa 1 semestervikarie på den avdelningen och den platsen får jag   =)

Inatt ska jag gå brevid på nattpatrullen.. Ska bli roligt att se hur jag gillar att arbeta natten tror de kommer gå jätte bra, ska ut i morgon natt oxå..  Har inte kunnat sova något nu på kvällen men har legat och vilat i ca 1 timme nu iaf.. Kommer hem i morgon bitti kl 7..

Ha en bra kväll och natt..

Kommentarer
Postat av: Emma

vi tycker du ska ta lite semester och komma hit. Nu krpyer Tindra förfullt =)

2011-03-07 @ 19:50:48
URL: http://emmmmaf.blogg.se/
Postat av: Svar: Emma

jaa men jag kommer innan sommaren och så är jag ledig varje helg.. du vet sånnt får man inte alltid bestämma..

2011-03-08 @ 12:24:28
Postat av: magdalena

varför dom valde dig?? för att du var bäst av de dom hade och välja mellan. varför ska man alltid tänka sådär...va jäkligt stolt istället

2011-03-08 @ 18:43:29
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com
Postat av: Sara Fard

Grattis till sommarjobbet! Det är väl självklart att de valde dig :) Du som är så duktig! Själv har jag inge sommarjobb än. Men känner nog att jag bara vill slappa hela sommaren trots att jag behöver pengar.



Pusspuss

2011-03-10 @ 19:53:53
Postat av: Svar: Sara

Tack sara.. :) jaa det kan vara skönt att bara slappa en sommar de skulle jag oxå vilja göra.. men men pengr behövs..

2011-03-11 @ 09:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0