Lite sömn i natt

Somnade runt 22:00 igår kväll både jag och Jonas. Men redan kl 00:20 va det dags för ett toa besök somnade om igen efter kanske 30 min för magen va stenhård och de tröck på massor mot mina bäcken ben. Sen va det dags för ett till toa besök runt 03:00 fast då kunde jag inte alla somna om somnade till slut runt 04:20 efter vridande och vändande i sängen för att försöka förhindra lite tryckande mot bäckenet.. Och sen va det dags igen för toa runt 06:00 nu måste verkligen bebisen ligga och trycka mot urinblåsan.. Somnade om och sen kl 7 va det dags att gå upp för hade tvätt tid, slängde in de och hoppade ner under täcket igen och låg till ca 8:00, då fick det vara bra och gick upp.. Har nu ätit lite frukost.. Idag blir det nog en hemma dag med vila och lite små pyssel..


Kommentarer
Postat av: mamma

nu räknar vi dagar matilda säger 22 jag 27 pappa 28 få se om nån får rätt. kram

2011-11-21 @ 13:32:10
Postat av: Svar

Ja tror ju inte att Matilda har rätt eftersom det är 21 idag och jag har inte fått ont än., vi får se, börjar nästan tro att jag går över nån dag nu..

2011-11-21 @ 14:32:38
Postat av: magdalena

jag säger 25e

2011-11-21 @ 21:42:17
URL: http://frokensarkioja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0