Lördag

Och jag är vaken kl 05:30.. Vet inte har fått någon noja att varje dag när jag vaknar när Jonas ska upp till jobbet så kan jag inte somna om sen igen.. Om jag är riktigt riktigt trött så är det inte säkert att jag vaknar när han går upp men oftast så vaknar jag till fast är trött men de går oftas icke att somna om igen.. Vet inte varför men så är det.. Ska försöka få lite gjort nu på morgonen har redan slängt i två maskiner tvätt som snar är klara. Sen ska jag damsuga köket och vardagsrummet, för ikväll kommer våra kära vänner hit så vi ska äta lite mat och mysa lite :) ska blunda nån minut nu på kudden innan jag ska gå till tvätten sen blir det frukost framför tv med en filt och lite tända ljus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0