Bilder

 Satt själv i Soffan, men sen tippade jag :) men inte är jag ledsen för de inte..

 Det va ganska bekvämt :)

 Hej! Hej!


Och denn sista bilden jag bjuder på idag tog vi i morse runt 07:00..  =) vi övade lite på att sitta, i soffan är det svårt utan stöd men på golvet och i babygymmet går det bättre då är det ganska stadigt rätt så länge =) ibland iaf

 Vilken stor duktig tjej mamma och pappa har fått.


Helgen har varit lugn.. I Lördags va jag och grannarna ute och joggade på morgonen så nu jäklar ska jag komma igång med löpningen igen, nu är det slut på latheten.. 
söndagen va jag och Ebba henna pappajonas var i väg och spelade fotbollsmatch och sen runt 17 så gick vi ett hack ner och hade en grillkväll med båda grannarna :) riktigt trevligt..

Ebba ligger och sover nu men hon vaknar nog snart för hon sover inte så länge på dagarna nu längre så ska passa på att hänga tvätten och plocka ur diskmaskinen så kan vi bara leka och mysa när hon vaknar..  


Kommentarer
Postat av: mormor

åh vilka härliga bilder. längtar tills jag får krama om henne. kram

2012-04-30 @ 19:54:00
Postat av: Ida

Ja här tittar hon verkligen in i kameran :)

2012-04-30 @ 20:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0