Sjuk

Jahaa då va det min tur att bli sjuk, har ju varit lite små förkyld i ca 2 veckor.
Har sovit jätte dåligt inatt blivit varm och fryst om vart annat, gick upp när klockan ringde 06:00 skulle börja jobba kl 07.. Kollade febern och mycket riktigt 38,4.. Men jobbade bara till 14 idag så tänkte jag tar med Alvedon och står ut, för hur lätt är det att få ut någon kvart i 7 annandag jul..
Men jag ångrar det lite det va inte roligt.. Hostar oxå så jag spyr..
Somnade när jag kom hem kunde gå redan kl 13.. Och har ätit Alvedon var 4 timma och ändå så har jag 38.4 i temp.. Hade 38.7 när jag inte hade
Alvedon i kroppen..
Så i morgon skulle jag börja kl 14 men får ringa och sjukanmäl mig.. Kan inte gå sån här orkar ju knappt inte vara uppe hemma..


Kommentarer
Postat av: mamma

är man sjuk måste man vara hemma, krya på dig kram

2012-12-28 @ 18:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0