Är över

4 veckor sen jag skrev sist..

Ja vad har hänt inte så mycket jag har slutat att jobba iaf det är annars det mesta jag har gjort fram till den 13 juli..  Men nu har jag gjort mina 4 veckor där..  Så ska väl vara lite mamma ledig igen nu tills jag hittar något hoppas jag gör de snart..

Vi har haft lite besök nu under sommaren.

Först var Linda, Magnus, Ester och Emil här kom tisdag kväll och åkte vidare till Halmstad på onsdag eftermiddag var bara en lite mellan landning här för att Ester tjatar så mycket om ebba..  Och de va lekande, matande och på klädning =)

Två dagar senare anlände, Mamma, Pappa, Matilda, Emma och goa Tindra.. Dom var här i 1 vecka tyvärr så jobbade jag ju på vardagarna när dom va här men men.. Vi va till lekparken, knalle, stan och ullared och passade även på att köra iväg en massa skräp när pappa hade drag på bilen =)

Mormor och morfar komm oxå till campingen så dom va här i ca 3 dagar..

Och ca 5 dagar efter de så har vi just nu Maggis här på besök, blir så när man fått Ebba nu och har ett hus men det är bara roligt med besök händer ju inte för ofta annars..

Så det har inte hänt så mycket för någon sommar har vi då inte fått ännu, tråkigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0