Nu är det dags

Nu på kvällen tog jag mina första löpsteg på över 1 år.. :) de va tungt och gick sakta kan jag säga, sprang 3,3 km på ca 24 min så det var inte långt och de gick i snigelfart.. Men men nu har jag iaf kommit igång så farten och längden ska vi sakta men säkert ändra på :)
Ska även försöka tänka på vad jag äter för nu måste det sista på gravidmagen försvinna.. Gick upp igen när jag slutade amma. Så nu varje måndag i några veckor ska jag väga mig och mäta midjemåttet och skriva upp de och se om något händer.. De som jag mest vill ska hända något med är midjemåttet för siffran på vågen är inte jätte hög..


Kommentarer
Postat av: emma

ja man går lätt upp när man slutar amma. jag gick ner allt på två månader men gick upp igen efter jag slutade amma.

2012-06-05 @ 07:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0