Mors dag..

Idag är en sån dag då jag hade velat gå ut och bjuda mamma på lunch eller en fika.. Men det går tyvärr inte.. Hon får ett litet paket på posten istället som förhoppningsvis kommer fram i morgon..
Hoppas iaf att du får en bra morsdag idag världens bästa mamma, älskar dig..

Själv fick jag ett lottopaket med trisslotter av mina hjärtan här hemma :) vann iaf 60kr alltid något..

Men idag har vi en ledsen Ebba här hemma, har en jätte tjock hosta, snorar och har feber.. Hon tog vaccin i veckan och så är det tänder på väg så är säkert de som spökar, men jag jobbar inte förens onsdag kväll nu så vi får vara hemma i veckan och krya på henne.. Så hon är frisk tills Turkiet..


Kommentarer
Postat av: mamma

tusen tack ida saknar ochså och få göra det även fast det inte är morsdag med dig. men vi försöker göra det när vi räffas och det är jag glad för kram.....
hoppas ebbasnart är frisk.

2013-05-27 @ 11:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0