Sovmorgon..

Va inte så speciellt trött igår kväll Oscar åt sista gången strax efter 22, sen somnade inte jag förens kl 24:00.. Och sen vaknade han kl 02:00 redan, och vissa nätter nu va det ett tag sen så
Äter han aldrig klart utan somnar och sen vaknar efter bara 1 timme igen och kommer på att han är hungrig och då har ja hunnit somna igen och man blir nästan tröttare av att bara se att det bara har gått 1 timme på klockan och så höll han på nästan hela natten inatt, sen vaknade han runt halv 7 då tog Jonas upp han och gosade lite med honom men han à nog hungrig för blev inte nöjd så han fick mat och somnade igen runt 8 kanske då somnade jag oxå och sen hade Jonas gått upp med honom och Ebba runt 9:30 men jag Sov och vaknade av att dom väckte mig kl 11:30 för då va Oscar hungrig igen.. 
Gud va skönt det va och jag sov som en stock har inte hört ett ljud.. :) tack för de älskling.. Så skönt att Jonas är hemma hela den hör månaden :) riktigt lyxigt..

Igår kom Ebbas dagis kort som vi beställt, så fina dom var våran lilla blyga tjej :)




Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken gullunge

2013-11-09 @ 17:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0