Mammig

Oj oj va Ebba är mammig just nu.. Kan inte ens gå på toaletten utan att hon ska stå utanför eller allra helst följa med in, även om Jonas är hemma.. Igår när jag stod och lagade mat va hon som en orm runt benen på mig, är ju jätte jobbigt för Jonas oxå för tar han upp henne så skriker hon och pekar på mig.. Men va ska man göra, jag kan inte stå och bära på henne eller ha henne kring halsen varje sekund hela tiden.. Lika på dagis, har ju benämnt henne för att det gick så himla bra på det förra dagiset, och det gjorde de ju hon va väl inte jätte intresserad av att leka så mycket med de andra barnen men hon grät ju aldrig inte ens när jag lämnade henne.. Men nu gråter hon varje dag jag lämnar henne, hon har ju gått 6 timmar varannan dag just nu men nu ska vi testa 3 timmar och varje dag istället så kanske hon kommer in lite i det nya, men sen är det säkert för att hon är då mammig nu oxå alla kommer väl in i en sådan period men lite typiskt att det kommer just nu när hon har en mamma med världens största magen, ondaste ryggen och är trött typ hela tiden.. Men förhoppningsvis så är det bara 1 månad kvar nu så ska jag nog bli piggare sen när den lilla krabaten kommit ut från magen.. Är bara att försöka stå ut och leka och mysa så mycket som möjligt med våran lilla tjej snart blir stor nu medans hon är ensam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0